måndag, maj 15, 2006

Hata

Gillar inte inställningarna för hur den här bloggen ser ut, men tyckte inte där var någon riktigt schysst och orkar inte försöka koda något eget eftersom det bara blivit ännu värre, så det får bli den här så länge.

Känns som att alla som skriver blogg på egen sida håller det hyfsat seriöst, antar att den här inte kommer bli det, så orkar du inte med den så skit i att komma hit. Får hoppas jag skriver något hyfsat ofta, men jag lovar inget.

Tror jag raderar allt det andra som jag hade tidigare. Sjukt mycket jag skrivit, vissa saker som ingen någonsin läst. Trist att det försvinner, men vissa saker kanske är bäst att lägga bakom sig. Men får se hur det blir. Man vet ju aldrig.

MS Röj-tider för er nördar där ute att försöka klå:

Nybörjarröjare: 3 sekunder
Amataörröjare: 26 sekunder
Storröjare: 110 sekunder

Har 2 sekunder på lillen på en annan dator, men orkar inte räkna in den även om den existerar.

Ska försöka orka med skolan den här veckan. Kanske t o m orka göra lite saker som jag iofs måste göra. Får se. Finns så mycket annat som lockar, inte så mycket vettigt kanske, men det spelar mindre roll.

Förresten, är nog rätt så trött fortfarande. Har varit det för länge, men vet inte hur jag ska ändra på det.


"And I died deep inside
And you know the reason why."