tisdag, oktober 17, 2006

Helgen igen

Lite mer om helgen kanske. Måste säga att jag hade det väldigt trevligt. Med tanke på att jag inte var utanför Skånes gränser och nog inte varit det sen februari i år så får väl helgen som gick räknas som min semester. Att besöka vänner i Jönköping brukar inte vara så illa, och sen upptäckte jag att värmlännigar också kan vara trevliga, trots att jag kanske inte gav ett helt normalt förstaintryck.

Brukar ofta tycka saker är roliga, men på måndagen när jag var på jobbet så tänkte jag nog lite mer än vanligt på helgen. Känns som om man hittade lite av det man ibland saknar i Hässleholm.

Annat kul var ju att spela lite PES vilket man inte gjort på evigheter. Spela minispel med sin DS var också skoj. Plocka björnbär för att därefter göra paj är heller inte så vanligt kanske, men det är sånt som händer när det är höst. Men i stort gav helgen det jag hade som mål, att ta det lite lugnt och umgås med goda vänner. Blev lite sömn dock, men sånt får man kompensera för i efterhand.

Har redan gått två dagar av arbetsveckan nu, tiden går sjukligt fort tycker jag. Snart jul också.