måndag, januari 15, 2007

Daysleeper

Är det bara jag, eller känns det i vissa stunder som att Hässleholm inte känns ett dugg lockande? Inte för att det kanske finns något annat som lockar mer egentligen, men vissa grejer kan man bli trött på ibland.

Det finns dem som ibland klagat på att jag skriver obegripliga blogginlägg, och att det inte går att förstå något av dem. Kan anledningen vara att personerna i fråga varker sen eller pratar med mig särskilt ofta? Att vi inte har så bra koll på vad som händer i varandras liv? Så svårt att se är det väl inte?

Som jag fattat det så är det en hel del som är av åsikten att jag är rättså inåtvänd av mig, men personligen så håller jag inte med. Kommentera gärna om du har en annan åsikt, gärna med en motivering också.

Känns som om det är för många saker som jag inte förståt mig på än.

2 Comments:

At 12:51 em, Anonymous Anonym said...

man är ju inte innåtvänd så länge man delar sina stuff med nångon och de gör du säkert!

 
At 1:59 em, Blogger lisa said...

du är du o det är det bästa med dig.

 

Skicka en kommentar

<< Home