onsdag, mars 21, 2007

Update

Ett litet tag sen jag skrev nåt nu. Har varit några saker jag viljat skriva, men ibland har det kännt som att det ska bli mycket jobb och att tiden har saknats. Får se om jag kan få fram några av mina tankar.

Foo Fighters - World. En låt jag gillat ett tag nu, men en sak jag stört mig på var att jag inte kunnat hitta texten till den någonstans. Efter att ha försökt uttyda delar av låten så googlade jag efter det jag själv skrivit, och då äntligen så hittade jag låttexten. Stort grattis till mig. Låten finns bara i demoversion, den fanns med på Five Songs and a Cover, se till att införskaffa den. Kan inte förklara exakt vad det är som gör den bra, men den får nog räknas som ett måste

Fick höra det igen den här helgen, har hört det förr. Jag är en inåtvänd person som inte gillar att vara personlig. Ungefär nåt sånt. Vill bara än en gång säga att jag inte håller med om detta. Ni som tycker att jag är det, fråga er själva isåfall hur mycket ni pratar om era problem med mig. Det är kanske inte så lätt att ha förtroende för någon som ändå inte känner samma sak för en själv. Jag har hellre nån att prata med än att prata till, annars hade jag hellre pratat med min psykolog. Hoppas detta inte ses som en diss åt alla eller åt den som påpekade detta i helgen, det är inte menat så, men jag vill ändå dela med mig av mina tankar.

Många som verkar vara överförtjusta över lördagen, och även om den var helt ok så kan det inte jämföras med söndagen i Östra Vemmenlöv. Det är inte varje dag man får åka linbana eller hoppa från gungor.

Fick förresten i måndags höra att det var bättre att fråga mig än att lyssna på ryktena. Det känns som att jag alltid är sist med att få höra om rykten, när de handlar om mig är inget undantag antar jag. Då svarade jag en sak, men det hela ändrades under tisdagen, så då hade jag gett ett annat svar. Konstigt när rykten är före sanningen.

3 Comments:

At 11:58 fm, Blogger Jenny said...

HAHAHA, fy vad jag garvade när jag såg att du länkat oss under "Fjortisgänget" :D

 
At 9:23 em, Anonymous Anonym said...

Jag tycker det är hur gött som helst att sitta och prata med dig! Tycker inte du är inåtvänd.

 
At 1:59 fm, Anonymous Anonym said...

badabörp! nu undrade du säkert varför jag skrev så, jag ville bara uppmärksamma dig om att ps3 infinner sig i lägenheten nu.

 

Skicka en kommentar

<< Home