söndag, maj 13, 2007

Gott och blandat

Får se om samtalet kommer den här veckan. Funderingarna har ju varat i säkert 2 veckor, har varit svårt att inte få det ur sig även om man samtidigt inte vill säga saker för tidigt. Vet att jag kan ha tendenser till att säga fel saker ibland, speciellt eftersom det kan vara väldigt skoj att säga fel saker. Nog bäst att avvakta även om jag inte tror att det jag har att säga kommer att ändras.

Knassak som hände i helgen. Tåget gick inte till Kristianstad igår, så fick ta en ersättningsbuss. Var inte så många lediga platser på bussen, så en tjej satte sig bredvid mig på bussen. Skulle sen vidare mot resecentrum och hon verkade också gå åt samma håll. Det visade sig att hon också skulle ta bussen mot Simrishamn (nog den enda som var med på samma buss från Hässleholm) även om hon hade hoppat av någon gång medan jag sov. Storyn hade ju kunnat sluta där, men nu när jag åkte hem igen idag så hoppade hon på bussen igen i Degeberga. Såg nån kille sitta i en bil utanför som hon sa hej till. Nog bara jag som tyckte det var lite kul sammanträffande sådär, men lite skoj var det.

Jag måste gå till jobbet imorgon, vilket betyder att jag måste gå en kvart tidigare än vanligt. Inte alls skoj.

Det var ESC i helgen. The Arc vann inte, vilken skandal! Men ärligt, vem bryr sig egentligen? Det är ju inte musik som någon lyssnar på på riktigt som spelas där i vilket fall.

Jag har nog varit på lika många förmiddagsgudstjänster i Simrishamn som jag varit på i Hässleholm det här året. Är inte bra hur man än ser på det. Sas nån bra sak idag, vilket var bra.

Är det mitt fel? Är nog inte det egentligen, även om det är lättast att ge sig själv skulden för saker.

Ska nog sova lite..

3 Comments:

At 12:49 fm, Blogger Jenny said...

"Jag har nog varit på lika många förmiddagsgudstjänster i Simrishamn som jag varit på i Hässleholm det här året. Är inte bra hur man än ser på det. "

Varför är inte det bra..?

 
At 4:18 em, Blogger Sajmon said...

För att jag knappt varit på några möten i Simrishamn. Söndagförmiddagar är inte mitt piggaste ögonblick under veckorna.

 
At 9:07 em, Blogger Jenny said...

haha, jaha :)
du är iallafall duktigare på det där än mig..! :p

 

Skicka en kommentar

<< Home