onsdag, juni 06, 2007

Nog sovdag ja

Egentligen så kan man nog se det som en utmaning. Inte som en tävling, utan utmaning för att utvecklas. Även om det helt klart är fel ordval. Men ändå på nåt sätt. Jaja, strunt samma.

Jag har aldrig varit en lanare. Rent statistiskt så borde jag vara det, men det har aldrig blivit så. Visst, sitta hemma med headset har det ju blivit endel, men inte lan. MMORPG och endel FPS har det kanske blivit. Det förstnämnda vid datorn men det andra framförallt framför tvn.

I helgen blir det spelträff, inte lan. Väsentligt stor skillnad skulle jag vilja påstå, även om det kan verka vara liknande. De som känner mig bäst av de som är där har hört min röst, mött mig på en fotbollsplan, dödat covenanter sidan om mig eller möjligtvis till och med begett sig in i Molten Core med mig för att besegra Ragnaros undersåtar. Så kanske inte jätteväl alltså, men det är alltid nåt.

Lagom virrigt inlägg, har tyvärr inget att skylla på.

1 Comments:

At 9:57 em, Blogger Amanda said...

Jo jag får för att mamma har alltid gett mina systrar hela studiebidraget under sommaren så jag får ändå.

 

Skicka en kommentar

<< Home