lördag, december 08, 2007

Räkna odds

Sammanträffande. Någon mer än jag som råkar ut för småkonstiga sådana ibland? Det hände mig tidigare den här veckan. Ibland så lyssnar jag endel på Coldplay, har inte blivit massor på sistone kanske. Men så i tisdags, precis före jag skulle gå och lägga mig, så satt jag vid datorn och lyssnade på musik. Så jag tänkte att jag bara skulle lyssna på en till låt, och då valde jag Fix you med Coldplay. En väldigt bra låt som säkert flera av er vet. Lyssnade klart på den, ylade med på några ställen, och gick därefter och la mig.

Men vad händer sen dagen efter? Jag vet inte hur många av er andra som lyssnar på P3, men jag lyssnar på P3 7-8 timmar om dagen. För tillfället brukar man höra Coldplay-låtar med nån månads mellanrum. Men just den dagen, så den första låten jag hörde när jag slog på radion var just Fix you. Lite småspooky.

Fast den klår ju inte det knasiga med att jag, som nästan aldrig kommer ihåg drömmer, drömde samma sak med två veckors mellanrum, och en kompis haft samma dröm under den tiden. Men det är en annan historia.

2 Comments:

At 11:22 fm, Blogger Soulman said...

spännande! :)

 
At 11:23 em, Anonymous Anonym said...

livet är konstigt i bland, bara att vänja sig

 

Skicka en kommentar

<< Home