tisdag, augusti 12, 2008

Egentligen bara text för att inleda nästa inlägg

Ok, det får bli lite mer om frizon. Tänkte egentligen fokusera på en av grejerna, men det får komma lite senare. Antingen senare i det här inlägget, eller så får det ett helt eget kapitel.

Som alla andra festivaler så fanns det ett helt gäng med olika scener. En hette Hemlandssånger. När jag fick häftet med information så tänkte jag att det var kanske en scen där det spelades segertoner eller liknande. Ungefär så tolkade jag det. Och jag tänkte att där skulle jag inte sätta min fot under festivalen. Helt tvärt emot så blev det den scen där jag spenderade mest tid, och även såg de bästa spelningarna.

Vet inte vad jag ska skriva om festivalen annars riktigt. Det var regnigt och blött, men ändå helt ok. Men rent allmänt får man nog ändå säga att jag inte är en festivalmänniska. Tror det funkar bättre om man är snäppet mer social. Eller möjligtvis alkoholpåverkad.