tisdag, maj 16, 2006

Fnuttar

Det ringde nyss en försäljare. Knappt trick dem försöker sig på.

-Vi ringer dig för att du inte fått din ungdomsrabatt från Tele2 på din hemtelefon.
-Eeh, what?
-Vi ringer dig för att du inte fått din ungdomsrabatt från Tele2 på din hemtelefon.
-Men jag ringer inte med Tele2, jag har Spray. Tror jag har bindningstid med dem.
-Jaha, då tackar jag för mig. Hejdå.

Det är först efteråt man kommer på att man skulle bett dem vänta några sekunder medan man startade en SoaD-låt, maxar upp volymen på datorn och håller luren mot högtalarana. Blev inte av, men ångrar mig nu efteråt att jag inte gjorde det.
Ingen fnutt men dock en gnutt
Måste gå om ca 10 minuter på möte. Blir nog tråkigt möte. Hade hellre suttit kvar hemma och INTE GJORT ETT DUGG. Är man student så är man.

Kom på rubriken mitt i inlägget, och det har inget med texten att göra egentligen, så får skriva nåt så jag slipper ändra nu i efterhand.

Nu har det gått 2 minuter utan att jag kommit på nåt så skiter i det, men rubriken får vara kvar, "kul".