söndag, juni 10, 2007

L7

Helgen började ju lagom bra. Att gå och lägga sig vid 2 på fredagen och sen gå upp vid 6 för att sätta sig på en buss till Markaryd, hur klockrent är inte det?

Stötte på två obekanta vänner redan på bussen, och i Markaryd anslöt den fjärde med bil för att därefter fortsätta till Västerås. Det har blivit runt 12 timmar i bil på 1½ dygn, vilket kanske kan ses som lite mycket. Måste säga det att helgen blev sjukt lyckad, man visste ju inte riktigt hur det skulle gå, men folket var grymt trevliga. Reskamraterna var också hur bra som helst, även om man nu inte lyckades vinna i någon av de förberedda lekarna under resan.

Sömnen var kanske den mest misslyckade biten. Att sova fyra timmar, vara vaken 24 för att därefter sova tre timmar till gör att jag troligtvis kommer vara lite trött imorgon på jobbet. Men kan säga att det var lätt värt det.

20 personer man aldrig träffat förut. Brukar anse om mig själv att jag är dålig på mingel och att börja umgås med nytt folk, men den här helgen så fungerade det helt ok måste jag säga.

Behöver sova lite nu, men vill återigen bara påpeka hur bra helgen varit. En av de bästa helgerna på länge, även om de andra också varit bra, fast på ett annat sätt. Jaja, någon fattar säkert vad jag menar. Hoppas ni också har en fläkt riktad mot er så att det går att sova, den här värmen tar ju knäcken på en.

2 Comments:

At 10:17 em, Anonymous Anonym said...

Vad gjorde du där då?

 
At 4:15 em, Blogger Sajmon said...

Jag spelade TV-spel och umgicks med halvfrämlingar.

 

Skicka en kommentar

<< Home