tisdag, februari 12, 2008

Aerials

Trodde att jag var på g med att skriva lite fler och längre blogginlägg, men det ville sig inte riktigt.

Åre är sjukt nära nu. Har lyckats fixa fram ett par snowboarddojor så jag slipper hyra, nästa steg är att få fram min snowboard från var den nu gömmer sig. Termobyxor är också nåt som behövs, förra året hade jag stora problem med att knäppa dem. Jag hade visst gått upp några kilo sen gymnasiet märkte jag då.

Bussresan är ju annars en av de lite knepigare sakerna. En av mina tankar är att ha en Super Mario Bros-utmaning. Vet dock inte hur mycket tid man kan lyckas bränna på det, och om man verkligen orkar med det. Men det är ju bättre än inget.

Bara jag som ibland känner att man har absolut noll koll? Inte på läget runt omkring eller så, men på livet i stort. Kontrollen smälter bort som snö i Gobi-öknen och för några sekunder känns det som att allt ska rasa samman. Ibland kan det kännas som att allt som håller ihop verkligheten är några utspottade tuggummin och man väntar bara på att allt ska rasa. Undrar när det kommer ske? Slut på dåliga liknelser.