söndag, september 28, 2008

Typiskt

Det finns en artist vars låtar jag aldrig hade hört. Och jag ville inte höra dem heller. Svårt att förklara varför, kanske lite beroende på varför jag trott andra gillat artisten. Jag hade ändå lite småkoll på vem det var och personens musikstil. Sen där här veckan så spelades det en låt på radion, och jag märkte rättså direkt att jag gillade den: Men det jag annars tänkte under låten var, snälla, låt det inte vara denna artist! Det skulle ju vara typiskt, att man hör nåt bra och så ska den spelas av personen man inte vill gilla. Oturligt nog så var jag rätt på det i mina tankebanor, och när låten avas så hör jag självklart namnet jag inte ville skulle nämnas. Så nu kanske jag måste ändra mina tankebanor. Typiskt min otur..

5 Comments:

At 2:15 em, Blogger Soulman said...

Skulle vara kul att få reda på vem det var :)

 
At 4:59 em, Blogger Sajmon said...

Det är inget särskilt spännande. Du gillar säkert redan personen i fråga, och många andra som läser bloggen också.

 
At 7:42 em, Blogger Soulman said...

men! då kan du ju säga vem det är. du behöver inte skämmas att du tyckte att nåt annat än coldplay, R.E.M eller foofighters är bra :P

 
At 9:45 em, Blogger Sajmon said...

Doh att du glömmer Damien där också. Men det är klart jag gillar fler, The Strokes och White Stripes t ex.

 
At 7:20 fm, Blogger Soulman said...

ja, det är aldrig fel att vidga sina vyer! ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home