fredag, oktober 24, 2008

Järnfabler

Känns som att det här kan bli en sjukt bra uppesittarkväll. Har laddat med godis och några burkar cola, plus att jag fick med mig en burk kakor från mina föräldrar. Så nu är det Fable 2 som gäller de närmaste timmarna.

I övrigt så måste jag slänga in lite klagomål på Onoff och Elgiganten, totalt värdelöst att de inte har ett nytt spel till försäljning. Tur att Ica finns så att man kan få tag på nyare spel här i Hässleholm. Lite plus till Elgiganten dock för att de hade Iron Man på blueray till salu för det smått otroliga priset av 179 riksdaler. Söker man på Prisjakt så hittar man det inte för mindre än 239 kronor. Kanske att det blivit något fel i prismärkningen, eller så hade de en fin kampanj. Jag plockade sista exemplaret så åk inte du också du dit för att inhandla denna underhållande film. Det är mycket möjligt att det blir filmtittande hemma hos mig imorgon kväll. Men nu är det speldags.

2 Comments:

At 8:35 em, Blogger lisa said...

åh, simon! du är en sån nörd! antar att det är därför det är så gött att umgås med dig. :)

ica is the shit. men var snäll o va lite mer specifik nästa gång: det är en (och jag tror att guzz, emil, jennie, matilda o alla andra som varit arbetskamrater med mig håller med) gaaalen skillnad på kvantum o maxi... hoppas bara att det var på maxi du köpte fablerna?

förresten, det är ditt fel att jag nu smått önskar att jag hade gått på läkarlinjen istället...jag är helt fast i House!

 
At 9:42 em, Blogger Sajmon said...

Klart att det var på Maxi, men det är ju fortfarande på Ica.

Och är det nåt jag är bra på, så är det att nörda loss :)

Vet dock inte varför du skyller House-beroendet på mig, inte mitt fel att serien är så bra. Och vänta bara några säsonger, så ska du se att det blir ännu bättre.

 

Skicka en kommentar

<< Home