lördag, juni 03, 2006

Hallo, ich heisse Franz Weber

Jag när jag rabblar Nu är klockan mycket. Det blev lite sent. Jag ska ju upp hyfsat tidigt imorgon. Och egentligen har jag massor att göra. Som vanligt. Kul.


Har inte skrivit nåt kul på ett tag tycker jag, Är kanske på fel humör för att skriva de knasiga sakerna. Men då kanske en sån här kväll passar bättre. Hade väldigt skoj, men fick den där känslan i bakhuvet som inte var så rolig. Skulle ju vara typiskt mig lite tror jag. Den som lever får väl se.


En sak med livet som är rättså intressant är hur saker och ting händer. Saker dyker alltid upp på ett överaskande sätt från ett oväntat håll. Man tittar åt höger i 5 timmar för att man väntar på någon, sen helt plötsligt får man ett hej från vänster. Vem kan ana nåt sånt?


Är du redo för att nåt särskilt ska hända? Hoppas du har tid över, för det kommer troligtvis dröja. Känner du att du är inne i en lugn period? Flyter saker på i lagom tempo? Troligt, inte helt säkert, men troligtvis så kommer nog skicka dig en apa flygandes på ett bananskal som du ska ta hand om under sommaren. Troligtvis måste också apan vara med dig på arbetet, på stranden men inte när du är på toa. Det är inte så hygeniskt kanske. Jag kanske borde skriva horoskop istället, hade varit kul om massa folk svarade och berättade om flygande apor på bananskal. Ska fundera lite på det.


I övrigt så måste jag låna en kamera av någon. Jag är sugen på att bygga ihop nån "konstruktion" så man kan spana lite på solfläckar. Tråkigt, onödigt, men rättså häfigt. Sån är jag. Kanske. Vissa saker är svårt att bestämma fullständigt.


Blev lite nattrabbel trots allt. Troligtvis inget kul, men rabbel är rabbel.

Lisa vi kanske ska låtsas vara utbytesstudenter till varandra i sommar? Du lär mig stava och göra korrekta meningsuppbyggnader, så kan jag prata om häftiga fysikaliska fenomen. Låter det bra?

Andreas, jag har match på onsdag, så antingen får du låna matcherna efter jag spelat eller någon gång under torsdagen.

Tips från coachen (Simon): Glöm inte hålla muspekaren över bilderna för en extra infogad kommentar från mig.