tisdag, juni 19, 2007

Sommartider

Har lite svårt att hitta rätt musik att skriva till. Vet inte heller riktigt vad jag ska skriva.

Helgen som gick var bra. Tror att kommande helg blir minst lika bra. Jag har 7 arbetsdagar kvar till fyra veckors semester. Jag kommer troligtvis åka utomlands några dagar vilket känns väldigt bra.

Har tre veckors semester då jag inte vet riktigt vad jag ska göra, mest pga att jag inte vet någon annan som har semester då. Hör gärna av dig vecka 28-30 om du vill göra nåt.

Livet i övrigt. Känns som om jag har det så grymt bra för tillfället.

3 Comments:

At 3:13 fm, Anonymous Anonym said...

Vart utomlands?

 
At 1:38 em, Blogger Sajmon said...

Det är inte helt bestämt än, blir antingen Nederlänerna, Tyskland eller Tjeckien.

 
At 2:47 fm, Anonymous Anonym said...

Låter bra alla tre!

 

Skicka en kommentar

<< Home