onsdag, augusti 01, 2007

Onsdag

Idag blev jag en något hederligare människa. Tyvärr inte av att jag är en bra person utan för att det var en förutsättning för ett annat beslut. Så kan det gå.

Började spela FF VII idag. Har aldrig klarat det så man är ju nästan tvungen. Jag och en kompis spelade det rättså mycket hos honom under högstadiet, men det var nån bugg som pajade för oss när vi var väldigt nära slutet. Lånade det sen av Emil för nåt år sen, men då var det ett filmklipp som buggade för mig. Men nu ska det allt ske. Hoppas vara klar senast i oktober, men det blir säkert i augusti.

Dale försöker alltid få en att börja småspela fotboll i klubben han för tillfället är aktiv i. Man blir alltid sugen men det fungerar aldrig i kontinueten.

Hoppas på att jag är pigg på jobbet imorgon, känns som att jag behöver lite tid för att komma in i mat- och sovvanor.