onsdag, december 12, 2007

Lite snabbt bara

Jag hade stora planer för några kommande inlägg. Men jag kommer inte riktigt loss med skrivandet. I inlägget "Räkna odds" så hade jag skrivit ner en halv mening för att påminna mig om vad jag skulle skriva om. Det andra har blivit lite för stort innan jag börjat kanske. Sen är det här kanske inte rätt forum för just dem sakerna heller. Detsamma gällde inlägget om World of Warcraft, de som läser här har inte särskilt bra koll på den biten.

Jag har fortfarande inte anmält mig till Åre. Är inte helt peppad inför resan faktiskt, även om det nog kommer sluta med att jag står i en liftkö vecka åtta. Det här året behöver jag verkligen nya snowboardskor. De jag har är väldigt gamla, och 1½ storlek för små. Ingen höjdarkombo.

För tillfället känns det som att den här helgen bara kan bli hur bra som helst. Har ovanligt många saker inplanerade, men det är bara väldigt bra saker. Så tummen upp för kommande helg.