onsdag, januari 02, 2008

23

Hade precis gått och lagt mig, men kom att tänka på en grej jag kunde skriva om. Har skrivit om sammanträffande förut, och det hände en ny grej förra veckan.

Vi var några som satt och såg filmen The Number 23. Orkar inte gå in helt på handlingen, men den handlar såklart om talet 23, och hur "allting" i kanske hela världen kretsar kring det talet. Medan man satt och såg den så var det lite av en grej att försöka se talet 23 på så många ställen i filmen som möjligt. Men i vilket fall, när filmen var slut så tog jag fram min mobil för att se vad klockan var. Just precis då, stod min klocka på 23:23. Min klocka går fel, så det var inte så för någon annan. Men min klocka var 23:23. Vad är oddsen för det?

4 Comments:

At 4:34 em, Blogger Idschen said...

haha vilket skrock :P

så nu har jag hittat dig med och jag lovar, du kommer bli fett uttråkad av mina inlägg, det blir alla ;) haha! anyway, vi ses snart och tack för senast! :)

 
At 3:13 em, Blogger lisa said...

fantastiskr spooky kväll. :)

speciellt dina o dales duetter. mm...drömmer mig tillbaka...

 
At 3:20 em, Blogger Sajmon said...

Haha, för att stärka min heder något så måste jag ändå försvara mig med att jag var rättså förkyld, och min insats hade kunnat vara något bättre annars. Men trevligt och spooky var det :)

 
At 2:53 em, Blogger Idschen said...

Tack så mycket! jag tittar nog in en stund då :)du bodde vid sjukhuset va?

 

Skicka en kommentar

<< Home