söndag, oktober 26, 2008

Försöker undvika ord där jag inte har helt koll på betydelsen

Nu kan man väl ändå säga att hösten har rotat sig fast? T o m klockan har fått ändra på sig. Men vad gör man så här i mörkret när det kanske inte finns så mycket att göra? Eftersom min anmälan till Bonde söker fru inte kom fram, och Home Makover-killarna vägrar besöka mig så har det fått bli något annat för mig. Så jag testar på att odla fram till ansiktsbehåring. Vilket inte är en helt snabb process, men perfekt om man har mycket tid över. Och nej, det kanske inte är särskilt häftigt, och med anlag som gör mig lika hårig som en kinesisk nakenhund så är det väl dömt att misslyckas. Men just nu skiter jag i det, och tycker mest det är en kul grej. Kanske dags att börja med slutspelsskägg och hoppas på att Liverpool innehar ligaledningen resten av säsongen?