torsdag, augusti 24, 2006

Fussball

Idag så har jag spelat fotboll. Sista matchen i serien för säsongen, bara cupen kvar nu. På den härligt jämna planen på T4 så hann det säkert gå nästan 3 minuter innan jag trampade lite snett. Brukar inte skada mig när jag trampar snett, men foten klarade inte riktigt när den böjdes så att det var vristen som kom i marken istället för fotsulan. Inte så kul när man hör det knaka i foten där kan jag säga. Så jag går ut rättså snabbt efter det, men när ytterligare 2 minuter har gått så märker domaren att Tobbe inte har några benskydd på sig, vilket gör att jag får hoppa in igen. Såklart så spelar man resten av matchen sen, det gjorde ju bara lite ont.

Nu har allting svullnat upp, och foten har värkt rättså mycket hela kvällen. Har nog aldrig gjort så ont att ta av sig en strumpa som det gjorde nyss. Tur att man har två veckors vila till nästa match.

Jaja, det här är en gnäll/tycksyndommig-tråd, vem bryr sig.

2 Comments:

At 8:35 fm, Anonymous Anonym said...

Du gjorde en bra match. Hur kan man glömma sina benskydd, men fick dit dem på 5 min iaf. Var kul att spela lite igen.

 
At 9:14 fm, Blogger Sajmon said...

Haha, personligen så tycker jag inte att jag spelade särskilt bra :)

Lite för många misstag rent allmänt, kändes inte som om man gjorde så mkt nytta.

 

Skicka en kommentar

<< Home