tisdag, augusti 29, 2006

Update

Måste nog se Eternal Sunshine snart igen. Har snöat in lite på soundtracket, man blir så grymt sugen på att se filmen igen när man hör musiken. Jag vet att vissa andra inte håller med mig, men jag rankar den nog högre än Garden State alltså.

Imorgon ska jag på arbetsintervju. Får se lite hur det går, men räknar med att det ska gå rättså fint. Har nog aldrig varit på en riktig arbetsintervju där jag sedan blivit nekad jobb. Vilket betyder att jag ligger på 1/1 i lyckade försök.

Inte så många som har koll på det kanske, men det blir ingen skola för mig det här året. Har bestämt mig för att ta ett års uppehåll, för mitt eget bästa som jag ser det.

I övrigt så är min fot lika svullen som i torsdags. Ända skillnaden är att den är lite blåare. Känns som om korpcupsmatchen nästa vecka kan bli i fara t o m. Och det gillas inte alls.

2 Comments:

At 11:24 em, Blogger .gustav said...

Jag håller inte med dig. Gardenstate sätter jag högre, men det visste du nog.

 
At 11:31 em, Blogger Sajmon said...

Vem tror du att jag menade med "vissa" :)

 

Skicka en kommentar

<< Home