söndag, oktober 01, 2006

Hellsongs

Wow, nu har jag fastnat igen. Jag pratade med en tjej för ett tag sen, hon sa det att hon inte kan lyssna på samma musik för mycket, började hon känna igen låtarna på en skiva så började det bli tillräckligt. Ungefär nåt sånt. Jag får nog räkna mig till motsatsen, hör jag nåt jag gillar så kan jag köra repeat på tok för länge.

Jag pratar såklart om låten många av er redan hört på radion eller någon annanstans, eller kanske t o m hört orginalversionen som Iron Maiden gjorde.

Hellsongs - Run to the hills, jag har svårt att sluta lyssna på den.

1 Comments:

At 10:46 fm, Blogger sing your life said...

Ja, det är omslaget och nej han är inte animerad. Det syns kanske bättre i verkligheten, vad vet jag, men kolla själv på cafés hemsida.

 

Skicka en kommentar

<< Home