torsdag, februari 28, 2008

Videotape

Det är svårt. Jag befinner mig som oftast i nuet. Och ibland är det svårt att orientera sig och se vad som finns runtomkring sig. Vad som nyss var och vad som väntar runt hörnet. Frågar någon så svarar jag om nuet. Inte för femton minuter sen.

Tankarna blir så annorlunda när man är för sig själv. Då kan vad som helst ploppa fram. I andra fall så kan det kräva mer eftertänksamhet. Jag vet inte varför jag är sån. Det finns säkert mängder med anledningar som jag aldrig kommer lyckas ta reda på.

Tankar. Så mycket bra, ibland mer problemaktiga. De är inte helt lätta att greppa.

1 Comments:

At 8:29 em, Anonymous Anonym said...

Jo du har rätt, "Kiss me" är med där, men också i den filmen jag prata om. Kom och tänka på låten efter att jag sett reklam på filmen "How to lose a guy in 10 days", men sen glömt bort både vad filmen och låten hette, så där av allt ståhej! :)
http://www.stlyrics.com/h/howtoloseaguyin10days.htm

 

Skicka en kommentar

<< Home