måndag, oktober 06, 2008

Bajs-hundens återkomst!

Ok, jag erkänner. Jag har lyssnat mycket på Emil Jensen senaste veckan. De senaste 3 dagarna eller nåt sånt så är "Inte vackrast i världen" favoriten. Försöker hålla igen på nedladdandet, så det har fått bli myspace för lyssnande. CD-köp blir tyvärr oftast inte av för min del.

I ca alla fall är det en själv som sätter upp gränserna. Och ofta så sätter man nog sina gränser eftersom man tror att andra vill att gränserna ska vara på ett visst sätt. Lite trist, för man kan känna att man borde ta saker ett steg längre ibland. Men för min del kanske det handlar om att jag stundtals har en viss konfrikträdsla, även om jag vid andra tillfällen kan vara väldigt bra på att säga till. Jag försöker bättra mig.

Har blivit lite mer bloggande nu senaste veckan eller nåt sånt. Och jag försöker få in lite grejer här, men ibland så blir det enklare om man får lite feedback, antingen att det blir uppmuntran eller att jag blir inspirerad till ytterligare inlägg. Och jag ska även försöka svara på de flesta svaren jag får, även om det kan bli kortfattat. Så om du läser min blogg regelbundet, var så snäll och släng in en kommentar lite då och då. Man behöver inte ens vara medlem någonstans för att kommentera, lätt som en plätt alltså. Men roligare om du skriver ditt namn, nickname eller liknande. Har du följt bloggen under en längre tid, och aldrig någonsin kommenterat, så kan du vara 100% säker på att jag inte skriver för din skull. Jo, jag menar dig, försök inte gömma dig.

3 Comments:

At 12:13 fm, Anonymous Anonym said...

"Inte vackrast i världen" är fantastiskt bra...
27 november spelar Emil i Malmö - läge att gå på konsert kanske? :)

 
At 7:08 em, Blogger Idschen said...

Emil är ljuvlig, var med på hans inspelning av "orka då" och hängde med han och hans musiker (bla Johan Karlsson aka Familjen)..(yeah vad cool jag är :P)

om du vill ha mer musik utan nedladdning har jag ett par Emil skivor till utlåning :)

 
At 9:48 em, Blogger Sajmon said...

Konsert kanske inte hade varit fel, men är samtidigt ändå lite tveksam till det. Kan ju inte börja gilla honom hur mycket som helst.

Även att hans skivor skulle befinna sig i min lägenhet känns lite väl överdrivet.

 

Skicka en kommentar

<< Home