fredag, januari 02, 2009

Kan du bevara en hemlighet?

Jag har aldrig riktigt fattat grejen med åldersnoja. Visst, jag kanske inte är så sugen på att bli totalt imobiliserad, men det är ändå inte riktigt samma grej. Kollar man film eller bara lyssnar på folk i allmänhet så kanske det förväntas att man ska få en ålderskris vid 30, 40 eller nåt annat kul jämt tal. Kanske att man gör det lätt för sig och skyller på att andra, samhället, säger åt en att man måste ha uppnått vissa särskilda grejer vid dessa åldrar. Familj, hus och de andra delarna av livspusslet som måste fixas ihop. Men det är bara hittepå. Den ende som kan lägga den pressen på dig är du själv. Du får själv välja om du vill känna av den pressen eller ej. Bara så du vet det.

Lite snabbfakta.

Det är kallt ute i dessa dagar.
Wall-E infriade mina förväntningar. Kanske t o m att den lyckades vara bättre.
Klockan är 00.41 och jag har inte märkt av några nämnvärda förändringar i mitt liv.

Someone I want now, somewhere I want to go, and I told you,
never gonna let you down,
never gonna let you down,
but I will always let you down.

2 Comments:

At 2:57 em, Anonymous Anonym said...

Grattis!! det är 25 i år va? :)

 
At 12:37 fm, Blogger Sajmon said...

25.

 

Skicka en kommentar

<< Home