onsdag, december 31, 2008

Klart jag gillar fotboll

Igår testade jag spela fotboll. Med riktiga fotbollsspelare. Det var ett tag sen kan jag säga. På ett sätt så gick det bättre än väntat, men det gick även ungefär lika dåligt som jag trodde i förväg. Men ett plus är att jag inte spydde och låg utslagen sidan om planen efter 15 minuter.

Jag brukar ändå vara hyfsat van vid att vara en av de bättre spelarna på planen, och brukar inte slarva bort särskilt många passningar. Ibland kan det bli att man irriterar sig något på folk som inte klarar av en enkel mottagning ens. Men det blev en lite annorlunda sits när det var jag som sänkte kvalitén. Men det är sånt som behövs för att man ska tagga till lite mer.

Ja Dale, jag blev lite småsugen på att börja spela. Och det känns som att min kropp hade mått bra av det. Men sen så innebär det samtidigt att det kommer krävas en viss form av ansträngning. Och det kommer innebära att en hel del av min slappetid försvinner. Men jag ska lägga några sekunder på att fundera kring det hela.

2 Comments:

At 8:40 em, Anonymous Anonym said...

det skadar inte att du rör på dig lite :) tror det hade passat dig bra

 
At 4:00 fm, Blogger Sajmon said...

Klart att jag behöver röra på mig mer. Och minska på energiintaget. Men det betyder inte att jag kommer göra så.

Men helt klart tänkvärt ändå.

 

Skicka en kommentar

<< Home