tisdag, januari 27, 2009

Messerschmitt, någon annan som läst Biggles?

Ibland känns det som att endel personer får för sig att de lärt sig vissa saker endast på grund av att de flyttat, rest eller nu gjort någon särskild sak. Personligen är jag inte lika säker på detta. Det finns ju också något som heter att växa upp.

Det är lite knas. I vissa sammanhang så ses jag som en äldre person med lite koll på saker och ting, och sen kan det helt plötsligt och jag räknas som en ung kille som inte kan särskilt mycket. Miljöpåverkan. Inte skada naturen och sånt. Alla med på tåget? Tåg, det är bra för miljön. Men det är bättre att stanna hemma. Borta bra men hemma bäst. Ordspråk är jag oftast kass på att komma ihåg, jag kanske kan de viktigaste orden men inte den exakta ordföljden. Följa John, är det någon som någonsin tyckt att det är en rolig lek? Snart släpps Dear John, Loney Dears nya skiva. Loney Dear spelar i Malmö i april, lätt att jag ska dit. Malmö FF, får hoppas att det går bra för dem det här året. 2009, känns som att det blir som 2008 om man tar bort separation och lägger till hus och varsel. Notis i morgondagens Norra Skåne? VEAB varslar 8.

2 Comments:

At 9:14 fm, Blogger lisa said...

ska du varslas?

 
At 4:27 em, Blogger Sajmon said...

Vet inte än.

 

Skicka en kommentar

<< Home