fredag, mars 06, 2009

I got a hole in my head, a hole in my heart

Ok, det förra inlägget blev nog inte särskilt bra. Har inte orkat läsa det så vet inte säkert, men det kändes lite illa planerat. Men vad ska man göra åt saken?

Och nu ett fett, fett WoW som jag precis upptäckte! Just i denna sekund! Loney Dears nya skiva finns på Spotify! Självklart kommer jag köpa den i affär ändå, men vad gött det känns! Hur ska jag nu kunna gå och lägga mig?

Känns som att jag är lite inne i en sån period nu när man låter allting förgås. Har som vanligt svårt att ta tag i saker, men just nu känns det som att jag är lite värre på det än vad jag vanligtvis är. Det kanske kommer en vändpunkt snart. Den som väntar får se.

Ok, en lite fånigare nyhet kanske. Men Michael Jackson ska göra comeback. En avslutningsturné. De flesta bryr sig väl inte, men vad jag kommer ihåg så var han min första favoritartist. Och han har en hel del grymt bra låtar i bagaget. Att se en konsert med honom kan om några år nog vara lika stort som att ha sett Beatles, Elvis eller liknande. Men priserna kommer antagligen vara snuskigt dyra. Och det kommer kanske inte ens vara bra. Men frågan är om det inte hade varit värt det?

3 Comments:

At 9:13 fm, Blogger lisa said...

bara en månad kvar nu... :)

 
At 3:30 em, Blogger Sajmon said...

Jag håller koll :)

 
At 2:31 em, Blogger Idschen said...

Såg Michael på Ullevi 1997. Minns mest kortare fragment av det men jag kan trots allt ändå skryta lite om att jag har sett honom ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home