tisdag, januari 15, 2008

Kanske

Nu gäller det bara att göra sitt bästa och hålla tummarna.

8 Comments:

At 7:53 fm, Blogger Idschen said...

hu?

 
At 8:37 fm, Blogger Soulman said...

för att göra en bra fotbollsmatch? ;)

 
At 6:03 em, Blogger Sajmon said...

Vad?

 
At 6:45 em, Blogger Idschen said...

nu gäller det att snabba dig in i min bilddagbok och kolla mitt nya paintmålade självportsträtt!

 
At 7:01 em, Blogger Sajmon said...

Jag var inte jättesnabb, men inte helt slö heller tycker jag nog.

 
At 8:30 em, Anonymous Anonym said...

jag hålller tummarna me

 
At 12:27 em, Blogger lisa said...

hur många tummar ska man hålla för att det ska bli kortslutning på tur-givandet?
hursomhelst är det kanske försent...?

 
At 1:37 em, Blogger Sajmon said...

Det är aldrig för sent :)

 

Skicka en kommentar

<< Home