tisdag, oktober 07, 2008

Ta chansen nu Lisa!

Ok, jag har funderat lite på det här med en ny tävling, och det är inte helt lätt kan jag säga. Har inte haft en aning om vad man kan köra för tema. Men nu när sommaren är över och alla sett till att äta upp sig rejält inför den karga vintern så tänkte jag mig en vikttävling. Säkerligen hur tråkigt som helst, men det finns nog värre saker. Priset blir samma sak som senast, men kan inte lova att det blir i lika stor omfattning. Och nej, jag menar inte en gå upp eller ner i vikt-tävling, även om det kanske hade varit hur nice som helst. Jag håller mig till frågesport, så man slipper någon form av fysisk aktivitet. Vi sitter ju trots allt framför datorn.

Så här kommer frågan alltså. Hur mycket har jag gått upp i vikt sedan jag mönstrade? Och vad vägde jag då, respektive nu? Den andra delen kan räknas lite mer som utslagsfråga om två personer är lika nära på viktökningen, men ändå en obiligatorisk del.

6 Comments:

At 8:47 fm, Anonymous Anonym said...

Du vägde 75 och gick upp till 83 alltså 8 kilosuppgång

 
At 3:33 em, Blogger lisa said...

käre värld.
mitt svar är: lagom.
du var lagom innan o du är lagom nu. med en lagom viktskillnad. uppåt.

 
At 4:19 em, Blogger Sajmon said...

Kul med precisa svar :)

Känns som att jag i och med det här inlägget gick från Norra Skåne till Aftonbladet i journalistik.

 
At 5:44 fm, Blogger Soulman said...

Du har gått upp 10 kilo med start på 74.

 
At 10:17 em, Anonymous Anonym said...

jag vet att du sagt att du gick upp 10ish kilo i lumpen, vet dock inte alls vad du startade på. men jag fuskar lite och kollar på kommentarerna här intill och gissar på från 75 - 87, alltså 12 kilos ökning!

 
At 10:54 em, Blogger Sajmon said...

Gött med lite fler svar, men avvaktar ett tag till. Keep 'em coming!

 

Skicka en kommentar

<< Home