måndag, november 17, 2008

Sov- och TV-klocka

Igår var en sån jobbig natt när jag inte märkte att jag hade vaknat. Kändes som att jag inte kunde sova alls, sen när jag tittade på klockan så var den 05.48. Så jag måste ha sovit en stund. Kommer ihåg att före jag kollade klockan så var det nån låt som snurrade i skallen, men sådär 3 sekunder av en låt, och det var grymt störigt. Kunde inte komma på hur den fortsatte. Men sen såg jag till att börja tänka på en annan låt, och då lyckades jag somna hyfsat snabbt. De 20 minuterna de dröjde innan klockan ringde.

Var hyfsat trött nu under kvällen, däckade i soffan runt klockan sju. Gick inte att hålla mig vaken. Men ville inte sova, blir bara ännu tröttare och får ont i huvudet av att sova en timme och gå upp sen igen. Var sugen på att se CSI och Boston Tea Party, BTP skulle handla om prylar, så kändes inte som att det gick att missa. Och CSI var fortsättning på en grej det handlat om nu några veckor. Nu gäller det bara att somna i hyfsad tid idag. Får se till att avsluta med en bra låt innan sängen. Antar att det blir samma som ca alla kvällar den senaste veckan.