måndag, december 15, 2008

A job that slowly kills you

Nu klockan 00.03 så kan man väl säga att helgen är till ända. Är väldigt nöjd med hur det har varit. Blev PES-kväll i fredags. Lördag blev det sovmorgon och sedan färd till Kristianstad. Där innefattade dagen fotbollsmatch, Rock Band, Fifa, Lips och övrigt hängande. Hade en grymt trevlig dag som kanske blev lite sen sett till hur vardagarna ser ut. Får se om jag får betala för det imorgon bitti eller ej. Söndagen var det frukost, snack och hemfärd som gällde och efter det slappande hemma i soffan för att avsluta med lite fotbollsspelande. Tycker ändå det sammanfattar min fritid hyfsat bra. Känns som de flesta saker som görs innefattar hängande, tv-spel och fotboll, där kanske det första är en följd av de övriga två. Får se om jag kan lyckas variera mig lite mer.

Jag vet att det varit lite tunt med inlägg nu senaste veckan, men det har varit en liten svacka i hjärnverksamheten. Har lyckats göra några ändringar nu under hösten, får se vad det blir nästa år. Nej det blir inga nyårslöften, ska man ändra nåt så är ett nytt år världens sämsta anledning för att göra det, men det händer alltid saker som man förr eller senare måste ta tag i.

Men även om man inte kör med nyårslöftesgrejen så kommer det trots allt bli ett nytt år. Och nyårsfirande är lite av ett måste. Så finns det planer någonstans där ute i Skåne så kan jag säga att mina dagar i slutet av december fortfarande är obokade. Hör av er till mig om ni behöver en clown, besserwisser eller allmänt ironisk dryg typ så kan jag försöka fixa in den aktuella personlighetstypen för just din fest. Ta tillfället i akt!

3 Comments:

At 7:47 em, Blogger Idschen said...

tror att några styckna har bestämt sig för att komma till oss i vårt kaotiskt röriga lilla hus för att leka på nyår, du är välkommen :)

 
At 11:38 em, Anonymous Anonym said...

gief besserwisser!

 
At 10:49 em, Blogger Sajmon said...

Emil har fel.

 

Skicka en kommentar

<< Home