fredag, mars 06, 2009

..to rule them all.

Ok, jag vet att det här mest bara är skrytsamt eller orsakat av något störigt statustänkande. Men jag var faktiskt sjukt snabb på att hitta Loney Dears nya skiva på Spotify. När jag kollade igår så hade alla låtarna 0 i Popularity, och nu ligger de närmare mitten. Så jag var nog hyfsat först kan jag tänka mig. Så för er som använder sig av min blogg som nyhetsblad så kan ni känna tillförsikt om att jag alltid ligger i fronten gällande att upptäcka saker.

5 Comments:

At 3:45 em, Blogger lisa said...

kära du. jag har lyssnat på den i minst en vecka.
pilutta dig!

 
At 9:36 em, Blogger Sajmon said...

Men varför har du inte tipsat om det då! Dålig stil!

 
At 9:51 fm, Blogger Johannes said...

shit. du lyckades vända min överlägsenhet och seger till förnedring och skam. impressive!

...förlåt...?

kanske att jag tänkte att du var så försigkommen som du själv också trodde att du var och redan hade hittat den och att det därför skulle uppfattas mycket översittande av mig att tipsa, som om jag har bättre koll än du...?

 
At 9:54 fm, Blogger Johannes said...

det var alltså lisa som skrev det, av någon anledning inloggad som johannes.

samma johannes föreslår pre-konserts-öl hemma hos sig, ca 3 minuters gångväg från konsertlokalen, vad tycks?

 
At 1:12 em, Blogger Sajmon said...

Jag inta försvarsposition? Har väl aldrig hänt? :)

Är det så illa nu att Johannes måste sköta kommunikationen mellan oss :)

Förresten, jag träffade hans rumskamrat i torsdags när jag spelade fotboll, spännande va?

Jag är ingen öldrickare direkt, men jag kan ju alltid ta med mig någon cider. Ska se till att fixa biljetter först bara, är lite sen på den biten, men jag skyller på Gustav. Hmm, kanske ska lära mig att sluta skylla på andra snart..

 

Skicka en kommentar

<< Home