lördag, maj 20, 2006

Vad?

Jag ser det inte. Jag fattar inte det heller. Det känns som om det inte är något för mig. Men har man två alternativ så måste man ta ett av dem. Jag vet att jag egentligen gillar det ena bättre, men det känns som om det är så mycket i vägen. Det andra kommer jag säkert aldrig välja, även om jag ofta vill det. Är för mycket bra med det första för att jag ska släppa det redan. Nog bäst att orka ge det lite mer tid istället för att ha bråttom och göra något dumt.

Känns som om jag aldrig egentligen planerade för det här. Svårt att veta vad man ska göra av det när man har det rakt framför sig. Får se, kanske man väljer det andra till slut ändå, ibland känns det som ett alltför bra alternativ för att man ska kunna ignorera det. Får se åt vilket håll vågskålen till slut tippar över åt.