tisdag, januari 06, 2009

Did I say that I loathe you?

Kanske att det händer ibland att man inbillar sig saker. Andra gånger så försöker man intala sig själv att det bara är inbillning. Svårt att se skillnaden på dessa ibland.

Imorgon börjar jobbet igen. Det jobbigaste med det är helt klart att behöva gå upp. Har varit så gött att inte behöva gå upp mer än någon enstaka dag de senaste veckorna. Men nu är det slut med det. Fast helgerna är helt fria för sovmorgon resten av året som det ser ut nu. På gränsen till extremt bra måste jag säga.

Är det tänkt att man ska göra en sammanfattning av föregående år? Tror jag borde ha lite mer tid på mig då, egentligen så ska jag sova nu enligt mina planer.

Ny tävling. Gissa vilken låt titeln på inlägget är hämtat från. Sökmotorer är förbjudna.

4 Comments:

At 11:24 em, Blogger .gustav said...

Enkel tävling: Blowers daughter!!!

 
At 7:38 fm, Blogger lisa said...

den kunde t o m jag...

 
At 4:24 em, Blogger Sajmon said...

Bara för att ni är så kaxiga så ska jag se till att nästa blir snäppet klurigare.

 
At 7:16 em, Blogger lisa said...

"t o m" uttrycker väl en viss ödmjukhet? :)

 

Skicka en kommentar

<< Home